ååååh vill ha mer!

God kväll, vi kom hem för en liten stund sen och Alina har inte somnat än. Stackaren hon är ju sjuk! :(
Tatueringen blev iaf sjukt bra men jag är fett sugen på att göra mer, jag hade kunnat vara där hela natten och bara gaddat mig. Men jag fyllde bara i den gamla jag hade på sidan. Men hittade självklart mer jag ska göra så han ska rita ihop den jag har på skuldran med en skalle och så ska vi köra det med. åååh jag längtar sjukt mycket, det är rätt konstigt att jag gillar den smärtan man har när man tatuera sig. Jag ligger verkligen och njuter och bara går in i mig själv känns det som. När jag blir gaddad det är då jag känner att jag är Anna och att jag lever. Självklart känner jag så för mina barn med men ni förstår nog vad jag menar. hehe! Jag njuter av smärtan helt enkelt!

Just det, jag fick adde att tatuera in ett A (eftersom jag har ett A som står för Andreas så tyckte jag att han skulle ha ett likadant som står för Anna) haha! :) Blev jätte fint det med!


Innan ifyllningen


Njuter


Färdig. :)


Addes A :) (nu behöver vi inte förlovningsringar för nu har vi likadana tatueringar)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Elize

är det rött i fyllt eller är det blod från nu??

hur duktig är han? är han bra på text eller bild?

2011-02-28 @ 23:37:18
URL: http://mrsgargamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0