Dagishämtning

Nu ska jag snart hämta mina små prinsessor på dagis. Denna dagen har förresten spenderats med att jag träffade min arbetsterapeut för första gången, hon verkade sjukt trevlig och bra! Sen gick jag från SSS ner till stan för att möta upp Emma för en snabb fika och nu så sitter jag här och är hungrig. Jag har inte ätit frukost än, men det är så typiskt mig.
Jag tänkte jag skulle äta innan jag hämtar barnen men så fastnade jag här helt enkelt och här har jag suttit ett tag för jag va tvungen att betala lite räkningar samt att jag skriver här!

Har inga speciella planer för eftermiddagen mer än att en vän och hennes dotter kommer hit på besök. Ska bli trevligt att få träffa henne för det har jag inte gjort på länge! Jag saknar min gamla blogg och den fina fina designen jag hade. När sambon kommer hem så får jag tvinga han att hjälpa mig med designen och alla jävla koder och skit som det står för jag fattar noll och ingenting. hahaha



En liten bild på min fina fina vän och mig! :)


Kommentarer
Postat av: magda

vad roligt att du har också en blogg! ;)

2011-02-23 @ 13:29:01
URL: http://magdavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0