En runda till stan

Nu ska jag och Elicia snart ta bussen ner till stan, väntar bara på att hon ska äta klart och sen ska vi ta bussen. Jag hoppas att vi hinner med den som går nu vid fem i halv.. :)
Vet inte riktigt vad jag ska göra på stan egentligen men jag orkar inte bara sitta här hemma och uggla.
Alina sover, hon åt pannkakor innan Elicia eftersom Elli skulle tjura som vanligt! Nu måste jag ta fram kläder till Elicia om vi nu ska hinna med denna bussen.

Just det, i mon blir det tatuering för min del! WOHO har väntat sjuuuukt länge på att få göra om dom två som jag har på sidan och på skuldran. Får se om det blir nån ändring på dom eller om jag bara fyller i. Tror det blir ändring på den som jag har på skuldran iaf. Men vad jag ska göra får vi se! :D

xoxo

Kommentarer
Postat av: magda

Vsg ;) du får sen lägga upp bilder på dina tatueringar :P

2011-02-27 @ 12:19:01
URL: http://magdavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0