Freaking Bored




Har precis badat nu och tänkte jag skulle skriva ett sista inlägg för kvällen men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag hade en plan innan om det men precis när jag skulle sätta mig ner och börja skriva så säger adde att Alina behövde byta blöja så då fick jag göra det sen efter jag hade gjort det så tog jag ett bad och nu sitter jag här och är hur rastlös som helst. Vad ska man egentligen göra en vanlig kväll som den här? Ska man bara sitta på röven i soffan och glo på tv? Jag är hur trött som helst på det så kvällarna här hemma är nästan aldrig lugna. Jag dammsög innan barnen gick och la sig och när dom hade lagt sig så torkade jag golven. Jag vet inte vad jag ska sysselsätta mig med, jag kan ju inte städa mer här hemma för nu är det kliniskt rent. Adde va lite komisk innan för när jag skulle skura golven så sa han "Anna, du kan ju inte skura golven nu igen det är ju redan så kliniskt rent här hemma att man kan slicka på golven". haha! Trotsig som jag är så va jag ju tvungen att visa honom att det visst inte är så rent så när jag hade skurat färdigt så visade jag honom vattnet (visst det va kanske inte alls smutsigt) och han bara skrattade åt mig. haha, men vad fan ska jag göra då? gaaaah blir galen!

Nu ska jag måla naglarna (för andra gången idag)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0