Frukost

Nu har jag precis suttit och lockat Elicias hår så idag har hon prinsesshår. Som vanligt dvs, varje dag ska det va prinsesshår och strumpbyxor med antingen klänning eller kjol. haha! Så söt är hon, det märks verkligen att hon är en tjej och det börjar märkas på Alina också! Jag är verkligen super glad att jag fick två flickor, inte för jag hade haft något emot att få pojkar men jag är ju väldigt tjejig av mig själv. Iaf på utsidan, haha! D

Det blev inget leos för vår del idag, alina hade iofs inte feber men det märks på henne att hon inte är speciellt pigg. Hon vilar middag nu, hon somnade efter dom hade ätit lunch. Gjorde bara makaroner och falukorv till dom. Och nu sitter jag här och äter frukost, yoggi och flingor blev det. haha! Jag är ingen morgon ätare, tycker inte alls det är gott att äta på morgonen. Det ända jag vill ha på morgonen är kaffe. hahaha!

Vad spenderar ni er måndag med att göra?



Jag får verkligen aldrig till någon bra bild på min klädsel. :S


Elicia hår efter vi hade lockat det.. :)


Min prinsessa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0