gaaaaalen


Undra egentligen när trotsen ska sluta? Tycker Elicia har varit trotsig hela sitt liv, haha! Nej men typ, och det är så sjukt jobbigt! Hon vet inte hur hon ska hantera att inte få bestämma och att hon ibland får bestämma eller hur fan ska man förklara det och jag vet inte hur jag ska lära henne att hantera det heller. Hoppas iaf att det går över snart!

Idag har vi varit uppe på samarkand, vi kom hem för en stund sen har hunnit sätta upp deras prinsesstält som dom fick och så har jag tagit kort på allt som blev inhandlat ja förutom Alkoholen då men det blev bara bacardi breezer till mig och aqua tini och adde fick öl. haha! Men iaf, vi va runt i några butiker och flängde bara sen ringde adde och sa att dom va klara på jobbet så då mötte vi upp adde och min kusin för att käka lite mcdonalds. 

Adde är iväg en runda nu och ja här sitter jag och har nada att göra. Vill göra något kul, typ ut och dansa eller få hit lite vänner och spela massa spel och umgås. Ja jag vill nog helt enkelt träffa folk i vuxen ålder. hahaha



Tröja till mig, den har ett blixt lås bak i ryggen så när man drar upp det blir det spets! Skit snygg är den.


Vit vanlig tröja till mig


Tre spetstrosor till mig också. haha


Prinsess påslakan till Elicia


Deras prinsesstält




Klocka och solglasögon till Elicia (Alina fick också en klocka fast hon vägrade ta av den så jag fick inget kort på den)


Kläder och solglasögon till Alina


Kläder och två par strumpbyxor till Elicia


Köksklocka till oss :D

Det va allt som blev inhandlat idag, har iofs fått mycket av mamma.. :)

Nu ska vi titta på madicken, sen ska jag fundera på vad vi ska hitta på för annat roligt. :)

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0