gaaaah

Båda barnen har varit hur tjuriga som helst sen vi kom hem från dagis, elicia började tjura precis när vi kom innanför dörren och Alina va glad då iaf. Så Alina åt mellis medans Elicia sprang runt och skrek som en galning. Hon är verkligen i trots och hon vet inte riktigt hur hon ska tackla det med att bestämma osv. Ena sekunden ska hon äta och i nästa inte och när jag säger att hon inte får äta då ska hon äta och när jag då ställt fram det så slänger hon iväg tallriken med yoggi och flingor. Så det slutade med att jag tog bort hennes mat och hon fortsatte skrika. När Alina va färdigäten så skulle vi titta på pippi men då hade nån av barnen gjort något med stereon så då fungerade inte ljudet och då va det kört för då började båda barnen skrika. hahaha! Jag fattar inte hur dom orkar skrika så hela tiden eller vara tjuriga hela tiden. Hade jag varit barn så hade jag varit huuuur nöjd som helst för det är ju alltid nån som skulle serva en hela tiden. haha

Sitter och väntar på att Elize ska komma iaf, dom blev visst lite sena men det gjorde inte så mycket eftersom barnen va så tjuriga innan. Sen väntar jag även på min sambo, vet inte riktigt när han kommer hem men han kommer när han kommer.. :)


En tjurig Elicia


En nöjd alina vid mellis.


Jag sliiiiiiter av mig håret efter allt SKRIK

Nu kom Elize och Alli, ska fika lite nu! Skriver nog senare :)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Elize

nää men tjeeenare ;)

2011-02-23 @ 19:51:01
URL: http://mrsgargamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0