Gaddning nästa.

Fan vad jag är rastlös nu, barnen kollar på pippi, adde är iväg och jag har absolut nada att göra. Jag kan iofs kolla runt på lite tatueringar. Ska ju som sagt tatuera mig idag, resan dit blir skit jobbig för jag ska göra den i öjaby. Så jäkla långt och jag hatar att åka buss. haha! Men jag ska inte klaga jag får ju mina tatueringar som jag har längtat efter. Jag vill ju göra en skalle på armen, jag har sjuuukt mycket tatueringar jag vill göra om min nästa efter dom här ska bli en text och den ska jag ha på revbenen. Kanske till och med gör den idag, det vet man ju aldrig! ;)

Elicia är på jätte dåligt humör och står här brevid mig och gnäller, skit irriterande! Hon gnäller om sitt prinsesshår, haha!

Nä jag ska kolla lite tatueringar, hinner kanske skriva ett inlägg innan vi åker sen. Eller så bloggar jag när vi är hemma igen, fast det blir nog rätt sent! Men jaja vad gör det, haha


Mina två prinsessor, mitt allt! (och adde såklart)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Elize

sv: hej gumms!

det var underbart i sundsvall :D

vi får absolut ses i veckan, men just nu är Alli sjuk. Hon blir nog bra snart igen I HOPE :P såg att ni med var sjuka, eller alina.. hur är det med henne nu?! pusss



OCH, vad blev det för tatoo igen?? vill ocksååå! är han billig han du går till??

2011-02-28 @ 18:46:27
URL: http://mrsgargamel.blogg.se/
Postat av: Elize

sv: ja det får ni gärna göra om ni vill.. just nu är hon superförkyld, men haft magsjuka och feber hela helgen :/ lite feber nu vid läggdags med men tog ingen temp för hon brann inte som igår...



fan va nice :D

2011-02-28 @ 22:24:56
URL: http://mrsgargamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0