Gått upp flera kilon

God kväll, har precis tagit mig ett bad och nu sitter jag här ochväntar på att min glass ska bli färdig. Jag har blivit helt torsk på hemmagjord chokladglass. Åhh det är så gott, haha! Jag lär väl väga 400 kg snart om jag ska fortsätta äta glass varje kvälk + massa andra onyttiga ting. haha! Fan helt sinnesjukt, när jag hade en riktigt depression förra gången så gick jag ner 12 - 14 kg. Vägde som minst 48 men nu har jag fan gått upp det igen och nu har jag ju depression också. Eller ja jag har inte riktigt gått upp alla dom kg men mycket av det jag tappade. Fast iofs så är det väl positivt för jag va verkligen väldigt smal och det är helt sjukt att jag inte märkte det själv. Har en bild som jag verkligen insåg hur smal jag va på. Kan faktiskt lägga upp den om jag hittar den.


Detta va sommaren 2010 och då vägde jag typ 48 kg.


I september hade jag lagt på mig lite mer.

Har ingen hel bild på mig nu tyvärr men ni som vet hur jag ser ut förstår nog vilken förändring det är.

Nu säger jag nog god natt bloggen för jag ska lägga mig i soffan och mysa med min älskling!
Kanske blir att jag slänger in ett inlägg senare för jag är raslös som ett as, men har redan gjort allt man kan göra här hemma. Jag städa lägenheten innan jag hoppade i duschen så nu finns det nada att göra. Och jag som är så rastlös av mig, fan men som sagt det ska jag få hjälp med nu hoppas jag! guuuuusfraba säger jag bara, hahaha :)

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0