Kontroll behov, jag?

Nu har jag precis duschat, Alina har inte somnat än. Vi har försökt få henne att somna sen halv sju typ men hon ska bara kissa och bajsa på toan hela tiden. Men Elicia somnade rätt fort efter att jag hade suttit med henne i en halvtimme. Vi har ju i princip bråkat hela dagen, så kändes inte alls kul om vi skulle somna som ovänner så det blev lite extra mys för oss ikväll. Man hör Alina babbla hela tiden, haha det är inte tyst en sekund!

Jag är sjuuukt rastlös och har ingen aning om vad jag ska göra. Medicinen som jag tar nu på kvällen ska egentligen göra mig trött men jag känner mig varken trött eller dåsig på den. Men men, jag har noppat ögonbrynen nu precis så nu har jag absolut nada jag kan göra här hemma. Allt är städat och i ordning, ni som känner mig vet ju att jag har ett litet smått kontrollbehov här hemma om att allt ska vara i sin ordning. haha!
Jag får väl helt enkelt måla naglarna i typ 40 minuter tills tvätten ska hängas, men hm sen då? Funderar på om jag skulle slänga ihop en smet och göra lite hemmgjord glass. Är sjukt sugen på det och det blir ju så jävla gott med!

Annars då, vilka är ni? Vad vill ni att jag ska skriva om, ideer och tips vill jag ha annars får ni bara läsa om min tråkiga vardag och massa bajs typ. haha!

Just det, Elize och hennes dotter var här innan. Vi pratade lite skit som vanligt, blev ingen lång stund dom va här men bättre än ingen alls. Barnen lekte faktiskt jätte bra idag, kom på det nu! Det va inte en ända fight eller ett enda gnäll från nån av dom. Alina va iofs med mig nästan hela tiden och gosade! :)


Min bästa vän, hon finns alltid kvar för mig oavsett hur många misstag i livet jag gör och vilken väg jag än väljer så vet jag att hon finns kvar och det kommer jag vara evigt tacksam för!


Jag och min sambo!

Nu ska jag måla naglarna, vilken färg är er favorit just nu?

xoxo



Kommentarer
Postat av: Elize

Vad gulligt du skrev under bilden! glad jag blev <3



du får gärna komma förbi imonkväll.. ska packa inför resan, men ska försöka göra det innan ;)



btw, desperate börjar 15 mars! då MÅSTE du ju komma bort någon kväll så vi kan se det ihop ;)

2011-02-23 @ 20:17:31
URL: http://mrsgargamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0