Räkningar :(

Nu är jag färdig, har tvättat håret och sminkat mig samt klätt på båda ungarna. Känner att magen kurrar men orkar inte äta frukost. Det lär väl bli en fika uppe på samarkand så jag får väl ta en macka då. Just det kanske borde ringa min kära mor och kolla om hon är uppe eftersom vi skulle åka härifrån vid nio tiden. Idag har pengarna kommit in på kontot och just nu så känner jag att jag är hur rik som helst men har sjuukt mycket räkningar denna månaden så när jag har betalat dom (vilket jag ska göra efter jag skrivit det här inlägget) så lär man väl känna sig fattig som ett as. Men det är inte mycket att göra åt, är ju sjukskriven till juni så då får man ju leva på existensminimum. Men det är bättre än ingenting alls så jag ska väl inte klaga. Finns nog dom som har det värre!

Vi ska iaf åka upp till samarkand och kolla lite där, igår hann jag bara med H&M och Lindex men inga andra butiker, eller jo Name it, det va där jag köpte tunikorna till barnen. Vi skulle ta bussen vid nio, halv tio tiden men jag måste kolla när bussen går upp till samarkand.. :)

Nu kom Alina och satte sig här och började babbla så det blir svårt att skriva eftersom jag måste svara henne. hehe


Prinsessorna äter frukost


Idag är jag riktigt vardagligt klädd, svart tröja från H&M och Jeans från Gina Tricot.

Ser ni skillnaden på mig i storlek, om ni bläddrar ner två inlägg (tror jag) så kan ni jämföra skillnaden. Nu ser jag mycket friskare ut. Enligt mig själv och dom i min omgivning iaf. :)

Vad ska ni spendera denna fredagen med?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Elize

sv: tror jag vet vilken du menar ;) är det den som hänger på väggen bredvid den jag har? :D

2011-02-25 @ 13:03:15
URL: http://mrsgargamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0