Shopping eller inte, det är frågan?

God morgon, eller ja vi har varit uppe en stund nu. Barnen va uppe redan när adde steg upp och jag vaknade vid halv sju när han åkte. Elicia och jag har redan börjat bråka, tycker det är så tråkigt men sen vill jag inte ge med mig hela tiden för då vet hon att om hon skriker får hon som hon vill! Ibland är det riktigt svårt att vara mamma och sätta alla gränser och så. Men nu har det iaf löst sig, men det börjar väl snart igen då det är dags att gå till dagis. Varje morgon är likadan, när vi ska klä på oss är det kört och då skriker Elicia hela vägen till alinas dagis och hela vägen till sitt dagis. Skit tråkigt att vi alltid ska behöva skiljas som ovänner då. Eller det gör vi väl iofs inte heller eftersom när jag ska gå blir hon jätte ledsen och ska kramas och pussas. Men dagispersonalen säger att det går över jätte fort så det är ju skönt det iaf.

Idag tänkte jag att jag skulle gå ner till stan efter att jag lämnat dom. Tänkte kolla runt lite, men det blir väl att man shoppar som man brukar göra när man är där. haha! Har egentligen inte ett ända öre till att shoppa men det blir lixom så ändå. haha! :S Sjukt men sant! Måste ha en ny vardagsrums matta så ska egentligen prioritera det så jag får väl skita i att shoppa något idag, peppar peppar! hahahaha

Annars då? Hur mår ni i det här skit vädret? Idag skiner ju inte ens solen, :( Längtar så till sommaren!


Elicia kollar på bolibompa


Alina ska prova Elicias stövlar


Jag fick till en sjukt dålig, dagens outfit men det får duga!


Just det, mina naglar fick bli turkosa :)

Hoppas ni får en underbar dag, vad ska ni göra? 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0