Sjukstuga



Det blev ingen utgång för oss igår, adde kände sig inte bra och jag decka i soffan vid typ halv nio min medicin som jag tar på kvällen gör mig as trött, så fort jag lägger mig ner dvs annars känner jag mig inte trött. Men det va iaf bra för Alina vaknade inatt vid halv ett nån gång. La mig i sängen jämte henne sen vaknade både Elicia och Alina runt halv två och sen va det kört. Fick ta in båda i vår säng och dom låg och pratade och hade sig. Både Alina och Adde är sjuka idag, Elli och jag har klarat oss än så länge. (peppa,peppa) Det ända jag har är att jag har ont i huvudet men det är för för att jag har fått för lite sömn.

Idag tänkte jag att jag skulle ner till stan och kolla lite. Är fortfarande ute efter ljuslyktor men jag hittar inga fina ju. Hittade ett par inne på hemtex förra veckan men dom lär väl inte finnas kvar men jag ska iaf kolla. Elicia får åka med mig ner eftersom dom andra är sjuka så får dom vara hemma och kurera sig.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ta en cigg sen ska jag göra mig i ordning. Stan öppnar iofs inte förens tolv men ändå. Alltid skönt att ha det gjort, så man slipper stressa. haha :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: magda

Vad fin din header, bakgrund och allting blev!!! :D Synd att det inte blev nåogn utgång... :P en annan gång :P Vad mysigt att ha hela familjen samlad i sänge. kankse trångt men mysigt! hihihi Ha en bra dag!

2011-02-27 @ 10:30:07
URL: http://magdavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0