Bio eller leos

God morgon, tänkte jag skulle skriva ett litet inlägg medans barnen satt och åt frukost men helt plötsligt så bröt tredjevärldskriget ut här hemma. Elicia trotsar som aldrig förr och jag håller på att bli galen för hon är rent ut sagt för jävlig. Alina har precis ätit frukost och Elicia skriker som vanligt. Jag fattar inte, ena sekunden ska hon äta och då ger man henne mat och då skriker hon att hon inte ska äta och när man tar bort maten så skriker hon att hon ska äta och så håller det på, och det handlar inte bara om maten utan det är med allt verkligen allt. I'm going crazy!

Annars idag så händer det väl inte sådär jätte mycket, tänkte adde skulle fått sovmorgon men han har gått upp. Jag har bokat biljetter till bio för mig och Elicia men jag vet inte om hon egentligen ska få gå på den eftersom hon håller på som hon gör. Hm jag vet inte, får fundera den är inte förens 12:40. Har jag för mig iaf, haha! Annars tänkte jag att vi kunde gått till Leos lekland idag. Men jaja vi får se hur vi gör helt enkelt! Blir det inget av det så drar jag mig neråt stan en runda för jag är ute efter ett par ljuslyktor på fot. Såg skit fina inne på hemtex i veckan men dom lär väl vara slut men att kolla skadar ju inte!

Nu måste jag ta en morgon cigg, just det min morgon började inte så roligt by the way. Hörde ett glas gå sönder på toan och då hade Alina på något sätt fått tag i ett glas och haft det inne på toaletten och sen tappat det. Tur att hon inte skar sig men det va ju bara för mig att ta fram dammsugaren, grannarna lär ju inte varit glada på mig när jag dammsuger vid halv sju på morgonen. haha! Tur att det bara va så lite jag behövde använda den!


Den här filkemn blir det om vi ska på bio! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0