Good morgning sunshines!

God morgon! Vaknade upp vid tjugo i sju i morse i soffan. Gick in och tänkte lägga mig i sängen så länge men där låg en Alina och en Adde så jag la mig i Alinas säng. Kunde knappt somna om för jag va hur pigg som helst. Somnade i soffan igår vid halv tio - tio typ haha. Men till slut så lyckades jag somna men vaknade efter en liten stund av att familjen hade vaknat och nu sitter jag här och funderar på hur vi ska spendera denna dagen.

Jag ska ta tempen på Alina och kolla så hon inte har feber och har hon inte det så tror jag att vi åker till Leos en runda. Det skulle vara kul att gå loss och leka lite där. haha! Det är ju kul även för oss vuxna och vi behöver ju inte ens betala. Det är ju bara barnen man betalar för och då kostar det 160 kronor för båda bvarnen och då får man vara där hela dagen. haha skit bra ju!

Nu ska jag göra mig i ordning och sminka mig lite man kan ju inte gå ut och skrämma ihjäl folket. haha!





Nu ska vi fortsätta att lyssna på musik och dansa! :D
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0