uuuuusch sniglar!

Nu har jag precis käkat lite frukost och så har jag gjort oss i ordning. Det blir bio för min och Elicias del idag!
Just det jag har spenderat morgonen med att rensa akvariumet, fyyy fan jag hatar sånt. Det va massa sniglar och skit i också. Adde säger att dom kommer ifrån växten, men nu är det rent iaf och jag har nog kokat alla sniglar för jag använde hur varmt vatten som helst när jag tvättade stenarna så jag hoppas på att sniglarna är döda. :D
Sen har jag även städat, eller ja det blev dammsugning och så skurade jag golven.
Nu måste jag ta Alina, hon har visst ärir färdigt!

hur ska ni spendera denna lördagen?


Såhär ser jag ut idag, blev en enkel oufit bestående av en tunika från bik bok och en kjol från H&M

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0