Allmänt deperimerad

Fy på mig för att jag är så kass på att blogga. Men jag blir det när jag inte mår så bra, är nere i en deperitionsperiod nu men hoppas att den snart går bort. Sen har jag väl inte direkt haft något kul att blogga om heller, inte så roligt att bara skriva massa negativa inlägg hela tiden och kan inte vara så kul för er att läsa?

Idag har jag iaf varit iväg en runda med min pappa sen åkte jag hem och tvärdeckade tills det va dags att hämta barnen på dagis. Mötte upp mamma vid Alinas dagis och sen gick vi och hämtade Elicia. Därefter tog vi bussen upp till min mormor och lagade lite mat och fikade. Vi va inte hemma förens halv sex och sen dess har jag bytt gardiner, hängt tvätt, moppat golven och gett barnen kvällsmat. Så nu sitter dom och kollar på Askungen två, elicia är ju helt såld på prinsessor så vi lovade barnen att dom fick kolla på den filmen nu innan läggdags.

Imorgon ska jag till min arbetsterapeut sen måste jag ringa vårdcentralen också. Har fått ont i mitt knä igen och jag måste ha något smärtlindrande för det funkar inte med alvedon eller något liknande. Dom måste iaf kolla upp vad det kan vara. Jag hade problem med knät när jag va yngre och sen har det kommit och gått men nu har jag haft ont i över en vecka så jag kan knappt böja det eller gå i trappor.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med barnen. :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0