Extra snäll mamma idag

God morgon, lagom trött är man ju. Alina vaknade vid fem och Elicia vid sex tiden. I det här huset får man minsann ingen sovmorgon även om det skulle behövas eftersom vi va vakna rätt länge. Så nu sitter jag här och pimpla kaffe. haha! Barnen åker ju vid halv tolv sen kommer dom inte hem förens i morgon så iofs så gör det inget för jag kan vila senare. hehe!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen lägga mig i soffan och mysa med barnen. Dom kollar iofs på törnrosa och så äter dom frukost. Dom brukar inte få äta frukost framför tvn men idag får dom det. haha! Man får väl kalla det för seperationsångest för min del. Därför jag är lite extra snäll idag. haha!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0