Fantasi

Jag har verkligen inte haft någon lust att blogga för jag vet inte vad jag ska blogga om. Det händer inget spännande alls i mitt liv faktiskt. Varje dag ser likadan ut typ så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Vad vill ni läsa? Kan ni inte komma på lite ideer och inspirera mig lite?

Annars idag har jag varit nere på stan och tagit en fika med Jennie. Sjukt längesen vi sågs men det märks inte för vi kommer nog alltid att vara vänner. Vi pratade om det idag faktiskt, det kan gå flera månader innan vi träffas igen men när vi väl träffas så pratar vi om allt. Ví har trots allt kännt varandra sen jag va 13 så det är 9 år sen. Fan va tiden går fort egentligen. Elicia fyller fyra i juni och Alina blir 2 nu i april. Helt sinnessjukt ju!

Nehe nu måste jag hitta på något här hemma innan jag blir tokig. Undra dock vad jag ska göra, jag får väl städa lite eller något. Funderar på om jag ska byta gardiner men vet inte vart eller vad jag ska ha för några. Måste springa bort till mamma och hämta mina skor och se om jag kan få ta mina gardiner som hon har.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0