förlåt förlåt förlåt

Förlåt, men jag har verkligen inte haft nån lust att blogga alls dom här dagarna. Jag har varit sjuk och det har drabbat bloggen. All min energi har gått åt till att vara uppe och försöka äta typ. Sen har jag inte gjort ett smack, bara legat och sovit och vilat! Kurerat helt enkelt, men nu är det på bättringsvägar. :) Vaknade upp i morse av att jag va genom förkyld igen men nu känner jag mig bättre så hoppas det går över tills i morgon. Adde blev ju också sjuk igen idag, jätte lustigt för vi båda va ändå hyfsat pigga igår.

Annars idag så har vi inte gjort så mycket, elicia har varit på dans och sen tog vi en fika med Elize och hennes mamma. Barnen va jätte gulliga mot varandra idag, pussades och höll varandra i handen och sprang runt och sa att dom va vänner. Så himla gulligt! Nu måste jag försöka komma på något att äta, jag har ju så sjukt dålig fantasi. Det ända jag kommer på är macka. hahhaha! Jag hatar att laga mat och jag kan leva på mackor. Fan va dålig jag är, haha!

Nu ska jag göra lite kvällsmat till barnen!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0