Fredagsmys

Jag lovade att jag skulle slänga in ett inlägg på alla mina tatueringar och jag kan ta kort på alla utom en haha! Har en på min skuldra som jag inte kan ta kort på själv så den får ni se när den är helt färdig.

Annars ikväll så gör vi inte speciellt mycket, adde har en kompis här så vi ska spela lite monopol och dricka lite. Sen i mon så ska barnen till leos på kalas och efter det hem till farfar så i mon blir det utgång med Elize och Magda. Hoppas adde är på g också. :) Så vi är barnfria tills på söndag, känns konstigt att inte ha barnen en hel lördag för det brukar man annars få ha ju, samt att man inte har dom hela söndagen! Men dom tycker bara det är kul att få åka iväg. Det roliga är att Elicia vägrar sova iväg utan Alina. Hon är så mån om sin lillasyster när det väl gäller. Det går verkligen inte att skilja dom åt så. Elicia längtar efter Alina och tvärtom. Så jävla gulligt så det är inte sant! Där är verkligen syskonkärleken på topp sen bråkar dom väl stup i kvarten men det är väl helt enkelt så det ska vara att ha ett syskon.
Jag har ju ingen aning eftersom jag är ensambarn, eller jag har en halvbror men han träffar jag inte. Lite synd för barnen har en kusin på den sidan som dom hade kunnat ha bra kontakt med. Men men that's life!

Nehe nu ska jag kika runt lite här sen ska vi spela monopol. Jag kanske skriver ett inlägg lite senare.

           
Där är dom som jag kunde fota, den andra får ni se sen när jag har byggt på skallen. :) hihi

Vad ska ni glra denna fredagskväll?


Kommentarer
Postat av: Elize

shopoholic? ska DU säga hahaha ;)

ja det var nog tur, men du har ju redan shoppat loss en gång idag hoho

2011-03-18 @ 20:39:32
URL: http://mrsgargamel.blogg.se/
Postat av: Elize

hahahaha jaa H&M är verkligen vår grej ;)

2011-03-18 @ 20:56:23
URL: http://mrsgargamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0