Gaddning woho :)

Nu har precis Addes kompis gått. Det blev två tatueringar för min del en text på vänster underarm och sen fyra hjärtan på foten. Adde gjorde en tatuering på sig själv, haha! Så jävla rätt, åååh jag vill ju ha mer tatueringar men det får räcka för denna gången. Ska göra en tatuering nästa måndag ändå så det är inte så långt kvar dit, så jag får hålla mig. hihi! :) Så jävla nöjd är jag nu, vet inte om det blev riktigt bra men annars ska vi köra om dom! :)

Nu ska jag krypa ner framför tvn! :)


Tatueringen på Underarmen, det står. "'take your time, don't live to fast"


Foten. :)


Massa roliga prylar.

Nu ska jag kolla en tatueringsmaskin innan jag lägger mig framför tvn. :) haha

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0