Home sweet home

Nu har vi precis kommit hem igen. Det blev en sjukt snabb runda ner till stan och jag hittade ingenting typ. Eller jag köpte ett linne till mig som jag hade tänkt och ha ikväll men jag provade inte det på bikbok så jag får prova det här hemma och se om jag har något att ha på mig till det. Annars får jag väl byta det, men det kommer väl inte att hända för det lär ju ligga och skräpa längst in i garderoben. haha! Sen köpte jag två klänningar till Elicia och en tunika till Alina. :)

Och ja nu sitter jag här och funderar på vad denna dagen har att bjuda på. Jag är inte van att vara barnledig så här på dagen och vi har möjlighet att göra i princip vad vi vill tills i morgon. haha! Sjukt lång tid men dom har det roligt ute hos sin farfar! :)

Nu ska jag se om jag kan roa mig med något här hemma. Vet dock inte vad, jag får väl städa lite eller något sånt jätte skojsigt!



Jag bytte om till kjol innan så nu bär jag skjortan på det här sättet! Perfetkt med variation


Elicia innan dom åkte


Alinsibinsi :)

Hur ska ni spendera eran lördag?

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0