Jag vill ha sommar NU NU NU!! tack

Tjingeling. Vi är fortfarande uppe och har fan inte spelat monopol än asså. haha! Det kom lite mer vänner hit några har stuckit ut och några är kvar. Men dom ska nog snart åka tror jag. Har inte så mycket alkohol kvar heller, köpte inte alls mycket på systemet så vi har fått snåldricka ikväll. haha! :P

Satt och bläddrade bland bilderna på min telefon och hittade bilder från när vi hade en utedag med barnen. Först va vi i strandbjörket och sen i linneparken. Ska lägga in lite bilder sen för då va det verkligen vårkänsla till skillnad från vad det är nu. Så jävla hemskt att snön har kommit tillbaka. Jag hatar verkligen vintern, den kan verkligen suga min balle rent ut sagt. Jag hade verkligen förhoppningar om att snön skulle vara borta för denna gången och inte komma tillbaks förens i december igen. Nu har vi fått stå ut allt för länge i detta mörker, jag vill ha vår och sommar.

Imon ska jag nog ner till stan och shoppa lite kanske om nu ekonomin tillåter det. Ska försöka få med mig adde ner också så jag kan få lite smakråd eller det är nog fan bättre att gå själv än att han hänger med för han säger aldrig något ändå för han följer bara efter mig för att få tyst på mig typ. haha!

Här kommer lite bilder från strandbjörket och linneparken!

         

Nu ska vi ta ett bad sen blir det dejt med kudden!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0