Jävla hjärnspöken!

ååh jag är så galet rastlös, har verkligen gått loss här hemma! Mamma ringde och frågade om hon kunde komma bort på en kopp kaffe så då bad jag henne ta mina gardiner. Så jag har bytt gardiner i alla rum utom köket. Sen har jag städat överallt här hemma och samtidigt gjort mat. Har verkligen haft hur många bollar i luften samtidigt och ändå sitter jag här nu med krypningar i kroppen och är hur rastlös som helst. Jag fattar ingenting, har ändå tagit medicin för min ångest men ändå försvinner den inte. gaah jag blir galen! Nu kommer jag ihåg hur jag va, det är gamla Anna som
kommer in nu, typ duracell 2 eller något. Men jag får helt enkelt vänta med att försöka koppla av och inte tänka på allt tills jag får träffa min nya läkare. Dom visste dock inte hur lång tid det ska ta så jag har min gamla läkare kvar ifall det skulle vara outhärdligt! 

Ikväll ska vi titta på en film men först ska jag göra hemagjord choklad glass. Visar en bild sen, och för den som har glassmaskin och vill ha receptet så kan ni bara hojta till så lägger jag ut det. ;) Annars är det nog gott att ha den smeten som jag gör glass med som ett bas recept på en kladdkaka eller något liknande ;)

Vad ska ni hitta på denna lill-lördag? 


Såhär blev den för ett tag sen när jag gjorde den! :)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0