Jävla myndigheter

Jag har kollat runt efter lägenheter nu, vi söker ju en fyra. Eller ja jag vill ha en fyra, enligt soc har jag ingen rätt till det. Men eftersom barnen väcker varandra och aldrig får sova ut riktigt om nätterna så tycker jag faktiskt att dom ska tänka på barnen. Jag kan bo kvar här i denna lägenheten och så men jag tänker på barnen. Men soc tycker inte att jag har rätt till nån fyra så jag ska ringa chefen där i morgon och säga ett och annat. haha! Jag hatar verkligen myndigheter, gaaah försäkringskassan och soc kan rent ut sagt suga min balle. Iofs så har min soctant blivit bra nu bara för att jag har fått min diagnos så nu daltar hon med mig istället. haha!

Det blir nog att jag smiter iväg till stan en runda trots allt. Mamma skulle ner efter jobbet så jag tar bussen vid fem i halv så träffas vi på bussen! :) Har iofs nada att köpa där nere men alltid kul att göra något annat än att sitta här hemma och uggla som en gnu.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0