Monopol

Vi har inte börjat spela monopol än så vi lär ju sitta med det spelet sen ett bra tag om vi någonsin kommer igång med det. :) Jag sitter och kollar runt lite på nätet och så kom jag till netonnet's sida och hittade en skit fin tv för 3000 typ. Funderar på att beställa en sån men vet inte än! gaaah sen ska jag kolla lite på H&M's hemsida och kolla lite där också kanske beställer lite därifrån med, hoho! Och så kallar jag Elize för shopoholic fast hon är nog fan värre än mig. haha eller det kanske bara är jag som tycker det hon tycker nog tvärtom! :D Fast vi tillsammans på stan är en evighet speciellt inne på H&M haha!

Nu ska jag dricka upp min bacardi och försöka få igång grabbarna för att spela lite monopol. hihi :D




Min fina vän Elize och jag. <3

xoxo

Kommentarer
Postat av: Elize

HAHAHA aa du är fan shopoholic! du köper ju dyra saker och så med.. jag småköper ofta, men då är det oftast billiga H&M som åker ner i kassen. och eftersom det är så billigt tycker man att man kan få köpa mer hahahaha

syns i em/kväll! PUSS <3

2011-03-19 @ 11:27:34
URL: http://mrsgargamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0