Shopping sugen

Good morgning sunshines!
Hur mår ni idag?
Jag mår faktiskt rätt bra, vaknade vid tio i sju och hör och häpna jag gick upp utan att snooza till halv åtta. Så denna morgonen har jag inte behövt stressa alls. Har kunnat sminka mig och fixa i ordning mig och barnen lugnt. Så jävla skönt. Somnade nog rätt tidigt igår, dvs att jag deckade i soffan. Men jag såg klart filmen iaf, haha! Annars brukar jag hinna somna innan vi har sett halva filmen men det gjorde jag inte igår.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på när barnen är på dagis, efter dagis kommer Emma och hennes barn hit iaf. Det är det ända jag vet som händer just nu. Jag vill ner till stan och shoppa men ekonomin tillåter absolut ingen shopping. Så jäkla surt! Nu ska jag fortsätta göra i ordning barnen, ska bara sätta upp deras hår iofs men ska passa på nu när dom kollar på pippi. :) Just det vet ni, jag fyllde ju i min tatuering som jag har vid sidan med rött i hjärtat och så men min kropp har stött bort den röda färgen helt och hållet så den ser fortfarande ut som den gjorde först. Så jävla störande! :( Men men!

Vad ska ni hitta på idag?


Såhär ser jag ut idag (lär väl ändras som vanligt)


Alinsi binsi


Niica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0