Söndagkväll

Nu har jag precis gjort klart min tatuering, adde körde den först men då fyllde vi inte i den. Sen så testade jag och jag trodde det skulle vara mycket svårare än vad det va. Så jag körde konturerna igen och så fyllde jag i den. Det blev ett skytt tecken på mitt ben. Kan slänga in en bild på den, men nu är jag bara sugen på att få tatuera ännu mer men det kommer sluta med att jag har små grejer lite här och var och det kanske inte är sådär jätte fint. Jag ska få köra lite på adde sen men han ville köra själv först.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv sen ska jag nana. Är helt slut idag och fortfarande bakis. haha!


insidan av benet, rätt långt ner mot foten.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0