tatueringsmaskin

God kväll. Idag är jag helt slut, vi hade lite fest här igår och sen gick vi ut. Det blev en runda till harrys men adde och jag åkte hem rätt så tidigt. Barnen kom runt ett tiden idag så det va skönt att få sova ut lite mer än vanligt. hehe! Vi har inte gjort nånting idag bara varit hemma. Jag har städat lite och så, men nu är jag helt färdig. hehe

Vi har lånat en tatueringsmaskin, farligt men sant. haha! :) Får se om jag hittar på något jag vill gadda, men grejen är ju att det är adde eller jag själv som ska göra det. Så vi får väl se hur det slutar. hihi

Nu ska jag snart lägga barnen.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Elize

du tog kort igår va? :D

2011-03-20 @ 19:51:54
URL: http://mrsgargamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0