Vinter igen :(

God morgon, här är det vinter IGEN jävla skit väder. Det har kommit hur mycket snö som helst inte undra på att folk är deprimerade. Allvarligt talat det är slutet av mars och det kommer snö, vad hände med våren? Usch!
Idag måste vi iaf antingen åka ner till stan eller upp till samarkand måste köpa födelsedagspresent till barnens faster som fyller 8 tror jag det va. Dom ska på kalas i morgon på leos och fira henne sen åker dom med dom hem och stannar där tills på söndag. Men jag kommer inte på något man kan köpa till en åttaåring? Jag har sjukt dålig fantasi, haha!

Nu ska jag göra mig i ordning men först ska jag dricka upp mitt kaffe!

Vad gör ni idag?

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0